el stockholmo

Helt slut överallt efter dagen, har gått i oändlighet. Känns mest i fötterna. Skönt.
Är nöjd med det jag fick med mig, även om det inte var så mycket, men bra grejer. Vill tillbaka till beyond retro där jag upptäckte att man kan hitta allt som man vill ha men inte är superpoppis och säljs i massupplaga på gina. Asbra ju.

Annars peppar jag inför skolan imorgon. Ska gå upp tidigt som fan, så värt det känns. Men nya tag för nu ska jag ta tag i mitt yrkesliv som student och bli något bra. Ordnar upp röran som varit och satsar nya strategier. Kommer bli bra, det känner jag på mig. Kom bara, kunskap.

adiosamigos
_______________________________________________________
måste bara nämna min kändisspaning i huvudstaden idag, såg erik segerstedt och känner mig som världens fjortis men satan vilken snygg kille, ojojoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0