I heard you say, hey hey

Har äntligen fått sova ut och fått bort lite av kaoset i huvudet. Idag blir det träning, barnkalas och plugg. Härlig helg, ellller? Vill bara ligga i sängen och inte röra mig en cm, men det får väl bli när jag går i pension helt enkelt. Längtar redan, haha.

Taggar sportlov, om en vecka sitter jag i bilen på väg till Vemdalen och skidåkning i en vecka. Tränger undan det faktum att jag kommer behöva ägna kvällar åt att plugga för satan vad bäst det ska bli. Tillåter inte annat.
någon gammal bild

den mest hysteriska skolveckan jag varit med om börjar på måndag. peppad.

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

gud vad fint hår du har!

2012-02-11 @ 12:56:14
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Mam

Söta dotter, hoppas du hade ok med barnen på kalaset!

2012-02-11 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0