let's go west

  

Tycker jag fick till en lagom catchy rubrik där. Har hur som helst fått upp ögonen något enormt för topshops ofattbart snygga västar i jeans och skinn. Vill ha varenda en, men kanske kan nöja mig med en av varje. Funderar på att kasta mig på närmaste tåg till stockholmsbutiken för att checka om de finns där, men fick å andra sidan något slags feberanfall med tillhörande aggro huvudvärk i förmiddags - så kanske inte ändå.

Känner ingen som helst stress över att inte få något gjort annars, nejdå. Skyller på att datorn är otroligt seg, vilket den faktiskt är, men det beror med största sannolikhet inte på att jag har för många word dokument uppe. Skulle gärna säga att det får blir ändring på det med början right about now, men vill inte skapa onödigt höga förhoppningar. Haha, nejdå, allt löser sej, aight?

killah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0