o.k



Lusten att finnas till bara försvann över en morgon. Vet inte var den tog vägen, men en väg bort var det. Har haft världens segaste dag, pluggat med vissa minuter av effektivitet, annars går allt i huvudet i slowmotion. Tar mig bort lite genom att påbörja en ny säsong med the Hills, det hjälper bra tillfälligt.

R
omme var härligt mest på slutet när jag fick åka skidor på riktigt i svarta backarna. Större delen av dagen hade jag stört ont i ryggen så det gick sådär att åka upprätt.. Kom hem trött och tröttare och la mig i stort sett direkt i sängen. Tur att skidor i sig aldrig är fel, längtar galet till vecka 8 med dagar fyllda av berg och backar.

Tar tag i saker som de kommer, dåliga äckliga vana som jag måste lära mig att ändra på. Men just nu måste jag keep up working med det jag har de kommande dagarna. Ber om lite flyt i vardagen och en lång natts sömn. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0