every teardrop is a waterfall

Gez, skolstart imorn. Snälla låt mig slippa.

Klev av tåget i Sverige 25 minuter tidigare än vi skulle kommit fram igårkväll, varför klagar folk på SJ? Sov i huvudstaden och åkte hem i morse, pluggade i sömnen på tåget och tog en promenad när jag kom hem. Helt okej sista dag ändå, hoppas jag orkar släpa mig till gymmet nu. Ska göra mitt bästa.

Oslo var brrra, mys stad med fler cubus och h&m än Sverige tillsammans. Upplevde allt möjligt; svensk biofilm, Oslos VM-backe i Holmenkollen, opera, fred på jorden, statyer och mitt drömcafé. Bilder kommer någon annan dag, nu ska jag njuta av den sista söndagskvällen utan pluggstress för några veckor framöver. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0