Veni, vidi, vici



Dag två. Håller huvudet över vattenytan. Gick hem med brutalt ont i magen och illamående, men en uppgift mindre att göra. Struntade blankt i allt och en film senare mådde jag som jag ska igen, thankgod. Tänkte faktiskt sätta mig med mattens planering för nästa vecka nu, bara för att jag kan liksom.

Ledig på fredag, alltså en dag kvar på veckan. Blev ingen träning idag pga av näradödenupplevelse. Inga överdrifter här. Kör antagligen imorgon istället, för att inte tala om fredag. Annars får jag tillbaka min gympartner in crime nästa månad och då är det blodigt allvar som gäller. Hoho.

- we swallow it down.

måste fixa bloggbredden, adhd anfall på ingång annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0