make me proud

Kaos vad dålig uppdatering. Hemma nu i alla fall, jobbade 4 timmar. Bland det värsta jag varit med om, fick städa, kunde lika gärna lekt i en sophög hela dagen. Så fräsch jag kände mig. Men nu lämnar vi det.

Måste erkänna att jag blir lite stolt när jag ser tillbaka några månader i bloggen, att den liksom finns och har funnits så länge. Går mot 3 år nu eller vad det blir.. Oj alltså. Ibland bara slår det mig vad poängen är, jag har typ inga läsare, lägger inte ut bloggen på fb, bloglovin och allt vad det heter.. Egentligen skriver jag väl för min egen skull, antar jag? Skriver gör jag ju i alla fall, den som läser ser vad det står liksom. Skulle aldrig ha orken att bli någon ny Kissie eller Hanna Widerstedt. Helt omänskligt att man ska behöva operera allt man har vid 20 års ålder för att nå toppen av bloggsverige. Hur värt är det om 5 år? Fattar verkligen inte.

För tillfället sitter jag på golvet och segar mig igenom någon slags uppresning av allt som ligger där. Fastnade som vanligt i oviktiga saker.. Vill bara bli av med det så jag kan ägna resten av kvällen åt Flickan Som Lekte Med Elden. Mitt inne i milennium triologin, sådär 2 år efter Sveriges genomsnitt. Men attans vad bra dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0