for all there is

Bästa onsdagen igår med bra flyt i skolan, spinning och dubbelavsnitt av fortsättningen på grey's. Svårslaget. Dagens eftermiddag satt jag med min uppdrags partner-in-crime ahle på stadsbibilioteket mitt i mångkulturen och skummisarna för att skolan blev för trist. Kanske att det blir träning ikväll, men lutar mer åt att ägna kvällen åt att vara lite lojal mot ahle och göra min del i vår uppgift. Kanske kör till hc, kanske hämtar ut paket. Kanske.

Hur som helst taggar jag helgen något enormt, förtjänar den nu. Var hos tandläkarn imorse, fan vad det känns vill bara bita sönder tänderna.

Dagens ros till mina nya, snygga vita jeans som lyser upp den gråa vardagen och står ut lite lagom från allt svart och blått. Känner mig ganska unik i dom, kan lägga upp bild mañana. Nu måste vi dra, ja vi hörs väl någon dag.


seen it all before.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0