give in and let loose

Förstår bara inte hur jag ska kunna lyckas med bra betyg när jag är trött varje dag och det är 92 dagar till sommarlov. Det bara går inte ihop. Taggar påsklov som en galning. Ska antagligen jobba hela lovet men det blir lungt, intalar jag mig själv iallafall så vi får se hur det blir med den saken.

Solen är på väg ner och jag ska ut och kötta sönder mig själv för att inleda mitt projekt, 1 mil under 60 minuter innan 18 augusti. Jobbar ganska intensivt på självförtroendet där haha. Har Sveriges sämsta självdiciplin men tänkte att det hjälper om jag skriver ner det, make it official liksom så att det inte finns någon återvändo. Äckligt kallt men vägrar skjuta upp det mer nu.

Jävlar elsa, du ska göra det här och livet är för kort för att bli uppskjutet. Bra med intern peppning, borde köra det mer. Men ska inte sitta här mer, nu är det allt eller inget som gäller och resten av kvällen ska jag utföra stordåd. Typ städa rummet, plugga matte och främst; Grey's otroliga Anatomy. Bättre belöning har jag svårt att tänka mig.

Men hörlurar och löparskor på, världen tuned out och NU. KÖR. VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0