it's a satur-saturday

Haft världens segaste dag, sett en film, spelat partylåtar på piano, övningskört runt hela stan. Råkade hamna på en 100-väg mitt i alltihop med en snygg bilkö efter mig, kunde ju växlat upp men hade inte lust liksom. Körde lugnt på 60 ungefär, tror dom tyckte om mig

Ska ta tag i skolsaker imorgon, övningsköra mera och träna. Det blir la brå, helg och så orkar inte göra annat lite allvarligt kanske. Ska ta och se över typ.. allt.

Annars vinner Loreen ikväll, annars kanske jag avsäger mitt medborgarskap i Sverige, får se. Pinsamt land vi är i så fall. Euphoria, people. Så det ska vara. Har inget liv men det är som det är.

hugs and lots of kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0