looking up there's always sky

Upptäcker en ny del av musikvärlden genom Billy Joel. Har haft spotify på lika länge som jag pluggat idag, vilket blir typ hela dagen. Från 14-19 iallafall, dör snart av uppdraget i skolan. Kommer allvarligt talat slå sönder något snart jag orkar inte med det längre. Släpar med datorn på runt 20 kilo till skolan imorgon och gör klart det. Hela dagen, det ska fan bli klart.

Huvudet bara snurrar. Kanske för att jag suttit obehagligt många timmar vid datorn idag. Önskar att det var 1982 och uppslagsverk från skolbiblioteket var det man satt med när man skrev 20 sidor för hand, så skönt att slippa datorer. Dessutom var ju hela 80-talet en fest. Usch på 2010-talet, kunskap har inte ens ett skolbibliotek och jag har inte tänkt på det förrän nu.

drar mig i sängs nu, mår illa. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0